نویسنده/نویسندگان: جرج اس دی
تعداد صفحه: 8
ناشر: پایگاه مدیریت ایران
دانلود 297.04 KB دانلود مقاله ایجاد مشتریان برتر و قابلیت های مربوط به آن
- بازدید: 1568
نویسنده/نویسندگان: جرج اس دی
تعداد صفحه: 8
ناشر: پایگاه مدیریت ایران
دانلود 297.04 KB دانلود مقاله ایجاد مشتریان برتر و قابلیت های مربوط به آن
نویسنده/نویسندگان: روبرت کاپلان و دیوید نورتون
تعداد صفحه: 11
ناشر: پایگاه مدیریت ایران
دانلود 333.85 KB دانلود مقاله ویژگی های کارت امتیازی متوازن و تحریک عملکرد
نویسنده/نویسندگان: دنیس لئونارد و ردنی مکادم
تعداد صفحه: 15
ناشر: پایگاه مدیریت ایران
دانلود 311.87 KB دانلود مقاله مدیریت کیفیت جامع در استراتژی و عملیات: مدل پایه پویا
نویسنده/نویسندگان: اوانجلوس پسوماس و اعضا
تعداد صفحه: 15
ناشر: پایگاه مدیریت ایران
دانلود 307.05 KB دانلود مقاله مزایای مدیریت کیفیت از جنبه های TQMسخت و نرم در شرکت های مواد غذایی
نویسنده/نویسندگان: آلان فالر
تعداد صفحه: 31
ناشر: پایگاه مدیریت ایران
دانلود 503.14 KB دانلود مقاله مدیریت عملیات و مدل سازی سیستماتیک در چارچوب BPR
نویسنده/نویسندگان: لونیس زافیروپلوس
تعداد صفحه: 23
ناشر: پایگاه مدیریت ایران
دانلود 788.43 KB دانلود مقاله سیستم مدیریت ریسک پویا برای مدل سازی،سازگاری مطلوب و پیاده سازی در سیستم ERP
نویسنده/نویسندگان: آر موراگش و اعضا
تعداد صفحه: 19
ناشر: پایگاه مدیریت ایران
دانلود 281.46 KB دانلود مقاله مدل سازی و تصویب رویکرد مدیریت در بهره وری استراتژیک در سیستم های تولیدی
نویسنده/نویسندگان: شمس الرحمان - فیلیپ بولاک
تعداد صفحه: 11
ناشر: پایگاه مدیریت ایران
دانلود 275.65 KB دانلود مقاله TQM نرم و TQM سخت و روابط عملکرد سزمانی
نویسنده/نویسندگان: یوشا لنکا و اعضا
تعداد صفحه: 24
ناشر: پایگاه مدیریت ایران
دانلود 560.93 KB دانلود مقاله جنبه های سخت و نرم مدیریت کیفیت
نویسنده/نویسندگان: ژینگ ژِنگ زو و اعضا
تعداد صفحه: 21
ناشر: پایگاه مدیریت ایران
دانلود 454.5 KB دانلود مقاله نقشه برداری از پیوند مهم بین فرهنگ سازمانی و شیوه های شش سیگما/TQM
نویسنده/نویسندگان: اولی پکا هیلمولا و اعضا
تعداد صفحه: 20
ناشر: پایگاه مدیریت ایران
دانلود 488.71 KB دانلود مقاله استراتژی های تولید در شرکت های کوچک و متوسط و پیامد ها و عملکرد آن
ما 465 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم